.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکست هر ۳ نماینده مازندران در برابر حریفان

دبیر هیئت فوتبال مازندران از شکست هر سه نماینده مازندران در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ،حمید رسولی امروز در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: در این هفته تیم‌های نساجی قائمشهر، صنعت ساری و سایپا شمال قائمشهر که مهمان حریفان خود بودند در نهایت شکست را در مقابل میزبانان خود پذیرا شدند.
وی گفت: تیم نساجی قائمشهر که در ورزشگاه شهدای نیروی زمینی تهران مهمان نیروی زمینی تهران بود در نهایت با یک گل از میزبان خود شکست خورد.
رسولی افزود: نساجی قائمشهر با این شکست از سه بازی گذشته خود با دو شکست و یک تساوی یک امتیاز دارد و در قعر جدول چهارده تیمی لیگ دسته یک در گروه دوم این رقابت‌ها قرار دارد.
دبیر هیئت فوتبال مازندران همچنین از شکست دیگر نماینده استان در این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: صنعت ساری که مهمان اتکا گلستان در ورزشگاه آزادی گرگان بود دو بر یک مقابل میزبان خود شکست خورد.
وی عنوان کرد: صنعت ساری از دو دیدار گذشته خود با یک پیروزی و یک شکست سه امتیازی است و در رده هشتم جدول در گروه اول جای دارد.
رسولی درباره شکست دیگر نماینده مازندران افزود: سایپا شمال که در ورزشگاه ایران خودرو قزوین مهمان پیکان قزوین بود دو بر یک در برابر میزبان خود شکست را پذیرا شد.
این مسئول یادآور شد: سایپا شمال نیز با این شکست از سه بازی گذشته خود با دو شکست و تنها با یک تساوی دارای یک امتیاز بوده و یکی از تیم های قعر نشین جدول در گروه اول این رقابت‌ها است.
دبیر هیئت فوتبال مازندران متذکر شد: هفته آینده لیگ به خاطر برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور تعطیل است و نماینده‌های مازندرانی با آمادگی و هماهنگی بیشتر پس از یک هفته تعطیلات در لیگ مجدا حضورمی‌یابند.
وی در پایان اذعان داشت: هفته پنجم این مسابقات در روز یازدهم و دوازدهم آبان برگزار می‌شود که در این روز هر سه نماینده استان میزبان حریفان خود هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.